Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

04 February 2009

Apasal la kome tak faham2 lagik????

.
Saya baru lepas tengok berita TV3 suku setelah sekian lama beralih arah. Mainan politik gaya anak2 di Perak menjadi perhatian saya. Namun, tak dak perubahan... kutuk semua orang aku sendiri yang baik masih menjadi konsep berita utama stesen tibi nih... alahai...
.
Ini bukan agenda DSAI ataupun penyokong DSAI.... ini cerita rakyat sebenarnya. Korang orang politik nak tungging terbalik aku tak heran tapi korang TV3 suku janganlah memperbodohkan kami rakyat nih... Dunia dah moden dek non oi!!! Hang cakap A, aku boleh pi carik sources lain samada hang cakap A tu betoi ke idak, apa laa mangkuk sangat orang TV3 suku nih????? Aku rasa aku tengok berita tu bukan dapat lebih info tapi jadik lebih bodo piaq... teruih aku tukaq channel... legaaaaa.... tengok Playhouse Disney pun aku rasa lebih pandai!
.
Aku maleh nak layan orang bodoh sombong macam hang pa sebab nanti aku jadik dungu sama... So as an educated person, a much educated person than you all there in Seri Pentas, please... do not insult my intelligence! ;)
.

2 comments:

Anonymous said...

Nak hidup beb.... kalau tak kipas nanti panas bontot seniri....

If the G is sure that they are now stronger, bubar laa DUN tuh.... buat ballot sekali lagi. Tengok rakyat nak pilih dia ke dak. Kotor sungguh mainan politik nih

Anakmami said...

aku memang sokong hang giles punya kalu hang run for YB!

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009