Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

17 September 2009

Hitam putih memang chentekkkkk...

Kring! Kring!
Isk : Good morning!
Aku : Hang nak pi mana2 tak tghari nih???
Isk : Tak der, apasal???
Aku : Jom kita pi KLCC, aku nak beli kasut raya... :P
Isk : Aku baru pi KLCC semalam, beli baju raya...
Aku : Alaaaaaa....
Isk : Tapi boleh pi jugak ler aku nak ambil gambar perkampungan lukisan Dato' Lat
Aku : Perkampungan Lat???? apa tu???? **sambil garu kapla dan imigining hard buku kartun lukisan Dato' Lat**
Isk : bla bla bla **dia explained but aku tak faham hehehe** ... smlm aku dah amik gambar tapi in video mode, tak terang... hari nih aku nak posing kat situ pulak... hehehe
Aku : Wa ok, janji dapat pi KLCC...

Bila sampai ke ruang tengah KLCC, aku kagum dan terkesima sekejap... Dato' Lat's handwork are brilliant and simply out of this world...

Tengok la sendiri... Mamat The Kampung Boy...

Baju saya macam kena temanya bukan??? hehehe

ni sorang lagi... hehehehe

dari hadapan

rumah tu memang dibina betul2

pandangan sisi kiri

pandangan sisi kanan, siap bawah rumah pun cunnnnn...
.
Abang Nawar dan anak2 tinggi tahap cemburu mereka semasa saya tunjukkan gambar2 ini... semua pakat nak pi KLCC. Hang pa nak ikut sekali??? Jom!!!!!

No comments:

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009