Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

15 December 2009

Pertama kali makan kat sini

Lama saya tak cerita pasal makan2 kan? Actually banyak occasion makan2 cuma tak sempat nak upload gambar ajer...

Kali nih makan2 memang special sebab cinta hati saya yang bayar hehehe Tau tak? Sebab hang pa tak tau ler wa nak habaq nih... :P Sepanjang 30 tahun dok kat KL habis la aku korang tau aku nih remaja purba tak pernah pi makan kat mana2 gerai ikan bakar kat Jalan Bellamy tu... dok dengar citer ajer, jadik cinta hati saya pun bersusah payah mengambil saya di pejabat dan bawa saya makan disitu, horeyyyyy!!!!

Sampai2 ajer, Ya Rabbi hangat nak mampuih! Macam dok dalam oven tapi masih senyum sebab menjaga hati cinta hati saya lah katakan, padahal ketiak dah menangis dah... gerai ikan bakar kegemaran cinta hati saya ialah gerai yang paling akhir sekali ke belakang. Lupa pulak saya nak tengok nama gerai tu tapi ianya 2 gerai bersebelahan gerai ikan bakar melaka.

Susah nak cari tempat duduk semasa waktu makan tengahari nih tapi alhamdulillah ada 2 tempat kosong. Yang nih sampai dulu... kecor beb!!!! ayar lioq meleleh hehehehe sabar nih sebab nasi belum mai lagi...


tak sabar... aku cuit juga ikan pari bakar nih... perh!!!! sodap!!!!



hehehe inilah hidangan we all... yummy... dan memang berbaloi baloi bawa saya sebab memang langsai kesemuanya... burrrppppp... sengkaked!!!

jom pi makan lagik!!!! :P

No comments:

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009