Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

01 August 2010

Pejam celik dah masuk bulan Ogos!


Pejam celik! Pejam celik! dah masuk bulan Ogos! cepat sungguh masa berlalu kan? Tak lama lagi dah bulan Ramadhan... saya ada banyak cerita tertunda yang akan dikongsikan dan mudah2an ada sedikit kelapangan untuk menulisnya. Sudah lama saya tidak menulis luahan perasaan, rindu pula rasanya... hehehehe

Bulan Julai memang menyesakkan saya dengan mengelola majlis syarikat dan menghantar kertas kerja Masters... tapi hidup tanpa cabaran pasti membosankan kan? kan? kan? :))

hari ini saya sedang merangka kerja2 yang bakal saya lakukan sehingga bukan Disember dan masyallah, it is a long list! That lists include my long desire in writing short stories and this time purposely writing romance (after watching too many Korean drama, I guess hahahahaha).

A few movie reviews, the story of a big Taiwan mango and my company family day will see you after this. Keep reaching for the stars!!!!!


No comments:

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009