Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

09 May 2011

It's Mothers Day!

:)) Ini pemberian daripada anak2 sempena Hari Ibu. Saya juga titipkan mms dengan gambar cun kepada Mama saya dan Mak saya.

Cantik kan???

dan gelang manik hasil tangan Athirah...

Puas saya saiko diri sendiri agar tidak menistiskan air mata dengan anak2, takut2 mereka salah faham tapi bila saya baca kad ucapan mereka, saya benteng pertahanan saya roboh seketika :P

Setelah 16 tahun menjadi Mama, saya masih lagi belajar untuk jadi Mama yang terbaik untuk anak2 dan ianya bukanlah tugas yang enteng! Jadi untuk sahabat2 saya yang juga seorang ibu, mama, mak, umi, mother, mommy...

Happy Mother's Day!!!! Kasihnya ibu membawa ke syurga. Begitulah keistimewaannya insan yang digelar IBU. Semoga kita menjadi ibu yang dirahmati dan diberkati Allah hendaknya...

No comments:

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009