Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

04 February 2014

Masih tahun baru 2014...

sebenarnya saya ada beberapa reviu filem tapi sungguh tak berkesempatan... so saya buat catatan pendek ajer ok?



Penanggal : tak takut pun... tak seram pun... kalu dvd rental macam saya ok lah juga...


Laki Laki : lakonan santai dan bersahaja... tengok dan lupakan ajer la...


Paku : seram gak tapi kita tau ler nih hantu buat buat... tapi lakonan Johan bagus...


Ustaz Mu Tunggu Aku Datang : lawak bersahaja dan UAI tu depa guna as gimic jadik jalan kalut sangat kalu UAI muncul di akhir cerita sahaja...


Kisah Paling Ganster : layan ajer la... tengok dan lupakan... Shaheizy Sam memang pelakon yang berpotensi.


dan cuti hari wilayah yang lalu, saya layan nih di pawagam...



I, Frankenstein : Kalau you all suker citer Van Helsing, Underworld, Legion atau Abraham Lincoln The Vampire Hunter, filem nih pasti best!!!! I really enjoyed watching this. Ops... nota kaki sikit: kalu nak enjoy citer nih, please ketepikan all your knowledge on religion, ianya akan kacau minda jika kita bawak citer nih ke dalam forum perdana hehehehehe


ada lagi but kena cari ingatan ku di hujung sudut otak yang tenggelam dek kerja hakiki yang meruntun jiwa... kwang kwang kwang




No comments:

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009