Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

17 November 2014

Sayu dan pilu

Saya sebenarnya lebih gemar gunakan blog ini sebagai satu platform penambah baikan diri tapi tiba2 hati rasa sayu dan pilu , jadi maafkanlah saya ...

Hari nih orang itu melayan saya macam anjing, entah2 anjing lagi istimewa. Saya ikhlas membantu tapi rasanya Allah ingin menduga keikhlasan saya dengan menghantar orang itu mengata beberapa perkataan yang mengguris hati dan melabel saya sebagai manusia bodoh. Saya tidak marah cuma sedih.

Saya doa agar orang itu dapat merasa keikhlasan saya. Walapun dia tidak minta maaf, saya akan cuba memaafkan dia sebab saya mahu dia bersahabat seperti mana saya bersahabat dengannya.

Semoga Allah menjadikan pengalaman ini satu ingatan buat manusia yang lemah.

I love Allah...

No comments:

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009