Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

22 October 2008

Surprise!!!!

.
I received an exclusive invitation from Red Box today and I like! the invitation card... Looks like real kan???? Boleh la saya berangan menyanyi ala Celine Dion hahahahaha



Creative marketing !!! Excellent ideas... If only my staff are as creative and innovative as this... opsssss... tak mengeluh cuma berangan... tak kena duit kan????
.
Kemudian satu sampul surat berkurier diserahkan kepada saya... Suspens... apa pulak nih??? Kena saman ker???? tapi aku dah bayar semua hutang bank bulan nih... hehehehe
.
Buka sampul dan taaaa...... da....... sekeping surat dan 3 keping voucher MJ bernilai RM50 setiap satu menjadikan jumlah keseluruhannya RM150.00. GUMBIRANYA HATI INI!!!!!!!
.
.
Rupanya voucher tersebut merupakan bayaran saguhati kepada saya daripada sebuah syarikat penyelidikan kerana saya menyertai 2 kajian soal selidik mereka dengan bersungguh2 dan rela hati. Caya lah!
.
So... what shall I buy at MJ???? hehehe jangan jeles yea... :P
.

No comments:

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009