Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

22 December 2008

Aarrgghhhh... panaz betoi kat opis hari nih!!!!

.
Masuk2 office ajer hari nih, terasa bahang... laaa... air-cond rosak rupanya... by the time pukul 11am baju dah start basah... by lunch ketiak dah masam... dugaan sungguh! nih baru panas dunia. :) saya mengingatkan diri saya juga...
.
Jadik... kepala otak dah jadik mereng sikit dengan baju yang dah agak lencun, saya kena alihkan minda saya kepada sesuatu yang lebih menarik tertarik dan da bomb! :P
.
Hari Sabtu lepas, saya hantar Abang Long aka Azim balik ke JB dengan FireFly. First time naik FireFly tau... Send him off kat Terminal 3, Subang Airport. The terminal is under massive renovation. Kat luar macam haprak tapi dalam... better than LCCT. Oleh kerana Subang Airport dekat dengan rumah, we all lepak2 ler siap Azim boleh makan nasi dengan sup ayam lagi Abah masakkan untuk dia hehehehe katanya alas perut tapi 2 mangkuk dia habiskan...
.
Nih gambar we all kat Terminal 3... Athirah sedih sebab nanti tak jumpa Abang Long lama... Mak Ngah (my younger sister) sekeluarga pun join sekali sebab lama tak tengok Subang Airport katanya. Barulah we all tahu yang bangunan airport Terminal 1 dan kena roboh rupanya... jadi siapa yang ada gambar airport Terminal 1 simpan ler but pusaka... bangunan dah tak dak dah...
.
Saya ada kenangan dengan Terminal 1... year 1995 during our trip to Phuket. Pasti akan saya simpan gambar itu! Nanti kalu saya scan saya akan post di blog nih... almaklumlah zaman tu masa ada digital camera :P



Azhad memang suka inter frame...



Tengok Athirah muka monyok sebab sedih Abang Long nak pergi... macam ler abang dia nak pi PLKN ker? obesee ker??? tu la masa Abang Long ada bergaduh... time macam nih sedih pulaks...



Lepas tu we all pi teman Mak Ngah pi serbey peti ais. Depa nak pindah rumah baru lah katakan... So bila bawak sikicik kicik nih tau ajer la kan????? Kemudian lalu ler kat Christmas display and ada lah 'snow' falling. Cuba tengok tu... over kan????
.

Anak sapa la tu????? :P






Mak Aliyah masa nih dah larik jauh2... :P







Bapak2 buat tak kisah ajer... geram tol!


Tengok Aliyah tu... macam kat Manchester pulak dia tu!


Masa nih wa dah maleh nak cakap apa2 dah...
.
Gambar2 ini berskala besar ada kat FP - klik sini tau...
.
.

2 comments:

Anonymous said...

hahahahahahaha..
HAHAHAHAHAHAHAH..
ahahahahahahaha...
species suami like us mmg x leh di harap jaga anak2 kan...!! hehehe

CK

Anakmami said...

tu la pasal :P

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009