Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

23 August 2009

Ramadhan Sale!!!!!

Syukur yang tidak terhingga kepada Allah SWT kerana memanjangkan umur saya setahun lagi dan mengupayakan saya memberahi kepada Ramadhan tahun ini.
.
Terima kasih kepada saudara dan sahabat handai yang telah menghantar ucapan selamat kepada saya dan keluarga sempena Ramadhan ini. Ada yang sempat saya balas dan kepada yang tak sempat tu maaf lah...
.
Namun, email daripada seorang yang saya tidak kenali telah menyentuh akal saya tatkala membacanya... dalam tertawa sebenarnya email itu telah memukul saya ibarat FRU membelantan reformis semasa tahun 1998 dahulu (macam ada experience ajer???? hehehe).

Sama2 kita hayatinya...


Selamat beribadah sahabat2 semua... Semoga ibadah kita kali ini Allah terima dengan terbuka... aminnnnnnn....

2 comments:

Anonymous said...

selamat berpuasa

Cemana your mum, aliyah & nawar? semoga cepat sihat.
Sabar banyak-banyak yer.. dugaan tu.. nak dapat 'bonus' kan..!

CK

Anakmami said...

Alhamdulillah semua dah ok wpun not 100% recover. Kelam kabut aku sat hehehehe

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009