Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

09 April 2010

Adoi!!!!

Dearest friends,

I am facing multi challenges from my studies so please do'a for me that I am strong enough to swim the strong current with sharks looking and waiting to bite me if I fall... huhuhu

Nota santai - Dalam masa 2 minggu nih saya puluh siapkan 3 assignments termasuk group assignments dimana seorang ahli kumpulan telah meninggalkan saya terkontang kanting keseorangan menyiapkan semua perkara. Saya redho dan saya mohon agar ilmu yang diperolehi diberkati dan kepada member sorang tu, apasal lu give up???? kalau cabaran nih tak boley nak handle, macam mana yang lain??? kami pun ada masalah gak... ni lah masanya untuk kita upgrade iman dan amal kita!!!!!

Minggu depannya saya akan menghadapi peperiksaan semester dan mudah2an Allah permudahkan urusannya untuk saya. Jadi kalau sahabat2 menjenguk disini dan sepi sahaja rumah ini :) that means a dedicated student is studying hehehehe

3 comments:

Speedy No. 9 said...

Simpati dengar cerita nih....as for not getting the help you need, it's really your group member's loss, not yours. Way to go dedicated student!!

Anakmami said...

I suker jadik student nih... don know why tapi biler jadi student rasa macam muda remaja hahahaha

Anonymous said...

..*&^%$# .. tak per laa.. bagi chance orang tu perasan masih muda remaja.. hehehe


CK

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009