Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

10 April 2010

Fuh!!! Berbaloi!!

Legaaaaaaaa..... akhirnya saya berjaya menyiapkan 3 assignment saya yang penuh cabaran dan a presentation on Organisational Development and Change pagi tadi. Sungguh gumbira hati ini bila Dr Naresh mengucapkan tahniah atas usaha saya dan Nieza, terharu sungguh... tak sia sia saya tak tidor 2 malam hahahaha

As per what my dear friend said to me that I am a dedicated student :)) sengih sampai ke telinga nih!!!!

inilah hasil usaha ku...
pic using my new Samsung Omnia II

jadi lepas kelas sat lagi saya akan menggumbirakan diri saya dengan shiela majid!!!!! apa??? tak caya ker??? nanti saya upload gambar, kalau dapat amik gambar dengan sheila ler malam nih...

Dr Madi dok bersyarah kat depan and I am studiously entering my blog, what a dedication! :P

1 comment:

Rintusir cuttack said...

I really enjoyed reading this blog. These types blogs will encourage our self to get knowledge about this types. Thanks looking for more good techniques..and thanks for sharing this most important information..... . I want to let you know that I posted a link to your blog in quran

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009