Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

23 June 2010

Marathon hidup ku seminggu ini...

aaahhhhhh hectic! my life is topsy turvy these few weeks...

10hb - balik Penang sebab Pak Ngah sakit kuat. Memang Pak Ngah kritikal and I cried my heart out. Syukur things improved the next day. Alhamdulillah. As at today Pak Ngah dah pindah ke wad biasa dan sudah boleh bercakap. Hanya Allah yang tahu hikmahnya...

hari nih jugak, aku dapat tau ada kawan tikam belakang aku, geram!!!!!!! tak per... nih Anakmami laaa.... they are messing with a wrong person!!! **Aku redho...**

11hb - FIFA World Cup 2010 starts... sure ada malam aku tak cukup tidoq nih!!!!

12hb - from Penang to Gambang attending Abang Nawar's HSBC Family Day. Since the atmosphere is still sad, I didn't enjoy much the event. But the kids surely did! Air dan kanak2 semenangnya tak dapat dipisahkan...

14hb - books and kids day.

15hb - virus attacked my netbook, kurang ajar sungguh virus tu kan????

19hb - 20hb - class day and hj sam's family day at my house (mana lagi kan????)

Happy Father's Day!!!!! Chinta hati saya belanja keluarga makan nasi beriyani... yum yum yum

21hb - additional role waits me at the office! apa lagi jawatan tetap AJK Hari Keluarga la... nasib baik dapat lunch free kat Marriott Putrajaya... hehehe

22hb - wahhhhh... hari nih tailor mai nak amik measurement untuk uniform opis. teruja nih!!! hahaha tapi... after lunch...

Puas hati aku 'belasah' mamat yang selalu memakirkan keretanya yang tak seberapa mewah itu di tempat parking khas aku... aku akan get ready untuk langkah seterusnya jika keadaan memaksa... **ngeri kan statement aku nih??**

want to run away but where???????


happy birthday AmoiGlam. semoga Allah terus memberkatimu...


No comments:

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009