Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

23 August 2011

Hey! Hey! Hey! My new toys!

Kejadian di pagi Sabtu yang lalu...

Yus! Bangun! Samsung Galaxy Tab 10.0 is RM999 only!
Apa????

oooo untuk first 300 customers only... haaaa... nih baru sebahagian, yang beratur panjang kat belakang tu lagi berjela... termasuklah saya :P

hhhmmm but still I managed to grab the toy at cheaper price with Celcom Broadband contract.

my black beauty





nipis with 8.6mm and ringan with 565gm


the first pic with tabbie, but oh its only 3mp only... tapi apa kejadah nak amik gambar guna tabbie kan? :P hahahaha tapi besar sungguh gambar tu bila preview on its screen hehehe

yang nih cik ketumbar amik...
dia kan pantang jumpa camera hahahahaha

on sunday I bought a hair dryer. kali terakhir saya membeli hair dryer ialah pada tahun 1996 hehee dah kaput pun hair dryer tu... since now I suddenly wanna follow Rapunzel hair care so the toy is obviously needed hehehe

heyyyy I purposely bought the pink hair dryer because I wanted to grow the more feminine me hahahaha iyo ler tu kan???

ok my tabbie is beeping and beeping... susah gak bile gmail, FB, messaging, news and social hub are all buzzing me at once... tu tak masuk updates on andriod market :P but I AM VERY MUCH CONTENTED! ALHAMDULILLAH...

No comments:

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009