Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

02 May 2008

My new Nokia N73 ME




Hello! I am Nokia NSeries now, the N73 Music Edition, my aim came true last Wednesday. Syukur alhamdulillah... Setlah 16 tahun saya bekerja, inilah kali pertama saya membeli hand phone yang sebegini harganya... sometimes you have to reward yourself for all the hardwork done ;)
Terima kasih kepada kakitangan Nokia Store, The Curve kerana kesabaran dan layanan mesra yang diberikan. Antara sebab saya membeli di situ ialah khidmat pelanggannya. Saya kagum! Mai tolong saya jual unit saham amanah pun baguih jugak! hehehe




My first photo...




My hubby, of course... the motivator hehehee ok ler tu Ma, beli la.. sesuwei dengan you...




N73 Music Edition comes with 2GB memory card, nah! amik kau... amik gambar n dengar lagu puas2 hehehehe It support GPRS, EDGE and 3G with bluetooh and infrared. Amik kau sekali lagi... :P



Apa yang menarik saya kepada N73 ialah keupayaan kameranya (3.15 MP, 2048x1536 pixels, Carl Zeiss optics) ditambah dengan pemain muzik yang baik dan internet browsernya. 3 ciri dalam 1 yang sesuai dengan citarasa dan peribadi saya. Tambahan warna hitam berkilat lebih saya gemari.
Balik rumah, sudah tentu gambar anak2 yang diambil dulu dan mereka pun memang suka bergaya... macam Mama dia hi hi hi

Flash kuat sangat sampai Aliyah tak boleh bukak mata.
Saya cuba mengambil gambar di dalam bilik yang gelap. Kagum! Hasilnya sungguh memuaskan.
Pendek kata, hati saya memang gumbira... seharian cuti umum aku habiskan dengan mengodek2 permainan baru ini. Ahhh, lepas nih nak cuba video call pulak...

3 comments:

Che Rose said...

wooo hooo!!! bergaya madam!! bergaya!!! ;P

Try video calling w zati.. she does that a lot!
err... sim card dah tukor kee.. LOL
enjoy your new toy!!

Anakmami said...

Beli hp dulu baru tukat sim card hehehe caya tak?

Anonymous said...

..uwaaa.. jeles member dah sambar dulu N73.
tak per.. tunggu wa service 16tahun kat sini, baru wa sambar itu hp.. hehehehe

~ck~

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009