Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

29 April 2008

Beautiful thoughts...

Assalamualaikum
Saya tahu memang saya agak lama meninggalkan rumah kali ini. Tuntutan kerja hakiki sungguh mencabar sekali ini dan menuntut tumpuan yang sungguh mendalam. Saya harus ketepikan semua hiburan halal dan kurang halal (hahahaha) bagi tujuan ini. Mudah2an bila Boss baca catatan ini, KPI saya akan dibuat lebih perhatian hendaknya. :P
Oleh yang demikian, mulai hari ini, sekiranya saya kurang berkesempatan dalam mengemaskini rumah siber saya ini, saya akan muatkan beberapa kata2 motivasi yang saya terima samada melalui email mahupun semasa carian saya di internet. Sama seperti yang saya nyatakan semasa sembang di kedai kopi (maaf kedai kopi ini hanya untuk perempuan sahaja, minum kopi secara online tau...) saya berharap pembaca blog dapat mempelajari sesuatu semasa bertandang di blog saya. Saya boleh berbicara, komen pedas, menghentam dan mengkritik gilers dan pembaca suka membaca namun pengisiannya kosong... alangkah malangnya... Otak kita memerlukan makanan untuk berkembang cergas dan saya harap blog ini mampu menjadi kedai makanannya... Oh ya... beri perhatian juga kepada ikan2 saya disebelah kiri blog ini. Mereka pun nak makan juga...
Mudah2an saya ada bahan yang lebih baik untuk diceritakan sekiranya hasrat saya untuk memiliki Nokia NSeries itu tercapai... :)
Saya kongsi madah mutiara ini yang saya terima dari Boss, yang juga sahabat saya semasa tawa dan semasa duka... Thanks Boss, for being just you...










We have the power to make ourselves... how true... how very true...

No comments:

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009