Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

07 May 2009

Dah lama tak naik bas awam

Dalam kesibukan menjalankan tugas hakiki, sempat juga saya membelangkaskan diri mengikut dua anak dara yang sedang bercinta ke kedai kain penaja kain baju pengantin penyanyi lelaki paling popular di Malaysia.
.
Yang paling teruja ialah saya ke sana menaiki bas awam! Bayangkan saya menaiki bas awam setelah lebih 10 tahun saya ke sana ke sini dengan kenderaan sendiri ataupun teksi, tapi hari ini saya bagai angkawasan negara berjaya mengelilingi dunia lagaknya...
.
... dan semestinya kenangan menaiki bas mini tahun 1980an dan 1990an menerjah dan menampar pipi gebu saya dan saya hanyut melayan perasaan di dalam bas yang sedang hangat dengan lagu tamil!!!!!!

Tiket bas masa pergi

Dalam bas

Pemandangan luas bas

Tiket bas masa balik

Aksi tarian lagu tamil?????? :P

nasib baik saya cukup ketinggian untuk bergayut

hasil tangkapan yang terbaik daripada kebun

budak belakang tu memang bizi body tau...

Saya pasti penumpang lain memang menggeleng kepala melihat telatah kami... hehehehe dan ianya lebih trauma dengan lagi yang didendangkan... hahahahaha

Untuk anak daras berduas tus... TQ benarkan akak ikot korang... kalau nak pi lagik, habaq tau... i follow!

6 comments:

mylife said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!


sanggup u kata i bizi body... body ai tak bizi tau... body i... body i.... entah... hahahahhahaha


p/s eh eh, buat buatlupa ker, hari nih ke jackel ke kamdar kita... bukan dah dpt green lite and green paper ker? hiks

Anonymous said...

kira macam jadik Jakun kejap laa semalam ek...hehehe
knapa x jadik pelakon tambahan Sivaji the Boss..

bas ada ekon ok laa.. boleh tahan lagi

CK

Anakmami said...

adik mylife, akak kena pi kedai penaja kain baju kawin mawi gak sebab cik abang akak nak jugak kain japanese cotton untuk dia, of course ler kain polos... takkan bunga2 kot??? hehehehe itu Akak Isk punya stail... :P

Anakmami said...

CK, bas ekon laaaa... tak macam kita naik bas mini dulu hehehe

shahril aley said...

waaa ini lah wanita
sejauh mana pun kedai tu sanggup korg redah semata2 utk shopping

Anakmami said...

women are from venus and men are from mars....

tu la pasal!!!!!

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009