Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

06 August 2008

Hitam Putih Kehidupan

Jika anda rasa bosan di pejabat dan inginkan tiupan semangat, buatlah macam kami... hehehe :P


Bermula dengan ini... eh! hitam putih memang tak pernah ketinggalan zaman...


Kemudian gaya model pun mula...


Selepas itu mula senaman panaskan badan...


Akhir sekali... :P :P :P

Me, CK, SolelyMyLife and Jazz

CK memang over tau... dia sorang aje nak tunjuk tumit kasut :P Jazz pulak sebab baju dia tak hitam putih, we all lantik dia jadik juru gambar ajer hehehe :P


Haaa.... mata dah tak ngantuk kan????? Selamat Bekerja...

.

Oh ya, hujung minggu lepas saya sempat menonton filem, DVD dan VCD dan saya akan kongsi ulasan filem2 itu nanti... tunggu yea...

.

4 comments:

Anonymous said...

aku serik nak pakai baju putih tu lagik... my doters komplen, mama nih seksi laa pakai macam nih.. adussss..termalu aku kat anak sendiri...!!
err..knapa bapak dia x komplen ek..?? ker tak perasan..wekekeke

~ck~

Anakmami said...

tak perasan ler tuh... kalu tak sure dah kena jelingan manja... :P

Anonymous said...

tak perasan??.ishh..ishhh..ishh... sadis aku...!!

~ck~

mylife said...

apaknyer perasan and suka kot, pasal tu tak cakap apa... wah! totop molotku... xxxxxxx

nasiblah, haritu mood ku kureng... kalau idak, dah ku pose lebih dari itu... hiks

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009