Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

28 August 2008

Merdeka ke 51 dan Ramadhan Al-Mubaraq

Maaf, maaf, maaf.

Saya mintak maaf kerana tak berkesempatan mengemaskini blog mahupun berkongsi kata2 motivasi…

Tanggungjawab keluarga dan tuntutan tugas hakiki telah memakan masa saya sehinggakan nak online pun tak sempat… :(

Walaupun kemeriahannya tidak terasa tahun ini (kenapa ek?), saya tetap ambil kesempatan ini untuk mengucapkan…
.
Semoga saya berjaya memerdekakan diri daripada hutang bank :P

Dan juga ini…


Semoga kita dikuatkan iman dan berjaya melawan nafsu pelbagai yang merosakkan… Buat geng makan di pejabat, korang memang 'happening'!!!! Sambung makan2 kita bulan Syawal nanti yea...

Oh ya… cuti hujung minggu nih saya cadang nak upload gambar kawin adik saya di fotopages. Gambar makan2 di pejabat sekali. Kalau senang2 pergilah belayar ke sana yea nanti… haaa... kang bulan poser jangan ada yang terlioq tengok gambar2 tu semua hehehehe

No comments:

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009