Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

24 February 2010

Sibuk sangat nih!!!! Dugaan... dugaan...

Saya memang sibuk dalam sebulan dua ini. Tugas2 hakiki meruntun jiwa raga saya dan dalam keterpaksaan saya mengangguhkan catatan luahan hati dan tugasan Masters saya bagi memastikan tugasan hakiki berjalan lancar. Ini ditambah pula dengan kesinambungan tugasan kakitangan lain terhadap tugasan saya. Ramai yang sedang berharap pada saya pada masa ini. Tidak dapat saya menulis dengan panjang lebar. Mohon kesabaran daripada sahabat semua.

As usual, I wanna share a motivation quotes with you guys. I don't wanna your visit to my humble abode is in vain. It must be a value added visit :)

Personally I do keep diaries and journals ; for personal, business and career. That makes me understand myself better. I jotted down my strengths and weakness including my personality styles. I believe that once you understand yourself, you understand others better.

Make a statement journal, keep experiences diaries and draw future planning. Then work out an action plan ; short term and long term including contingency realigning strategy. Keep them is a safe place if you are shy but postered them on the wall if wanna make it a strong resolution. You know yourself better to make it work. Make time for the journals, diaries and planning, if not they are gonna do it for you but you aren't able to control them, rugi la...

TAKE CONTROL OF YOURSELF!

2 comments:

Amoiglam said...

how true...we control our lives and the option to stay in control is all ours.

Anakmami said...

Yes dear... choose to be happy and redho in every situation... baru lah boleh tidor lena hehehe

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009