Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

20 March 2010

Birthday Azim and Mt Kinabalu Challenge

Happy Birthday Abang Long!!!!

Mama love you...

Pejam celik pejam celik Abang Long dah 15 tahun... Nasib baik Mama dia masih glam you... hehehehe suker tak hadiah yang Mama bagi???

Abang Nawar menyertai geng pejabatnya ke Gunung Kinabalu semalam. Ini antara gambar2 yang sempat di'MMS'kan kepada saya. Malam ini baru dia akan bertolak ke punchak gunung dan akan menikmati pemandangan matahari terbit di kala sampai.






Aku teringin gak nak pi tapi kena kerja keras untuk membina stamina. Mudah2an tahun hadapan ada rezeki saya ke sana... SEMANGAT! SEMANGAT! SSSSEEEEEMMMAAAANNGGGAAAAAATTTTTTT!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

Happy Birthday Azim.. mama bagi present aper..??

gambo Nawr yg first tu cantik sgt.. mcm kat Jepun jer .. aku perasan la.. hehe


CK

Anakmami said...

Azim dapat hadiah wallet kulit dari Mama dia hehehe beli dengan dia so dia ler yang pilih. taste tinggi anak aku tu...

Jom kita pi GK! :P

Anonymous said...

berjaya sampai puncak tak abg nawar kak yus? mana fotonyer... sy suker bila dgr ada org panjat kinabalu... i loveee kinabalu.. yud

Anakmami said...

Yud,

gambar banyak sangat nanti kak yus upload kat FB Abang Nawar yang akan ku create weekend nanti hahahaha

Abang Nawar mana ada FB???

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009