Pic was taken @ Botanical Garden, Penang :)

10 March 2010

Yea! Yea! Exercise Time!

Ini cirita minggu lepas...

Akhirnya yang ditunggu2 sampai jua... Ramai juga di pejabat ini yang tahu, malu lah pula. Mudah2an Allah memberi saya kekuatan...

Semenjak kawasan 'brisk walking' saya tidak begitu selamat lagi, saya jarang bersenam dan badan mula naik hhhmmmmm Dengan itu saya membeli basikal tak bergerak ini bagi membolehkan saya berpeluh dengan rasa selamat di dalam rumah.


Nasib baik muat dalam kereta hehehe

Sebenarnya saya ingin mengambil gambar Chinta Hati saya dan anak2 yang sedang memasang basikal pegun saya tapi abang saya pemalu la... iya ler tu kan?

Yea yea dah siap
Berjaga juga Azimdan Abah memasangnya sambil 'dibantu'
oleh Azhad dan Aliyah hehehe


Tak payah canggih sangat dashboardnya

Azhad, perasmi basikal pegun saya

Siap buat akrobatik lagi budak nakal manja nih

Aliyah pun nak sama

aaaahhhh syioknya berbasikan dengan kain batik dan berkaki ayam kan?

Hari Sabtu yang lepas (6/3/2010) sepupu Chinta Hati saya, Inspektor Haslina Othman, telah selamat dijabkabulkan dengan pilihan hatinya. Namanya saya lupa lah hehehe

Azhad dah sibuk bermain dan Aliyah pula dah tidur pada masa ini

I can't resist the action hehehe

Nota : minggu lepas saya mula dengan berbasikal 2km selang sehari dan minggu ini 5km selang sehari. Mudah2an saya berjaya!

2 comments:

Speedy No. 9 said...

Good luck with the bike, do variations of the riding (load etc), be creative and set personal milestones supaya tak boring....am telling myself as well nih...lama tak exercise wehh

Anakmami said...

hehe ini tengah kuatkan semangat lah nih!!!! sakit muscle kakiku...

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009

Award by Solelymylife on 14 April 2009